TIADA LAGI AKU

MySpace 2.0 Layouts

slideshow

Selasa, 14 Jun 2011

Alamak...

Pergh..Pergh..Perghhhh...

Bulan mei dan june ni gua sibuk skit memenuhi undangan Majlis2 perkahwinan dan beberapa majlis2 yg seangkatan dgn nya...memang gua akui beb time2 cuti sekolah ni memang agak sibuk berbanding2 bulan2 yg lain..Syukur Alhamdulillah..Tapi dlm pada itu gua tetap terkilan sebab tak dpt memenuhi beberapa job yg gua terima..Almaklumlah badan hanya satu...tak dpt nk grab semua...

Bila member2 gua jumpa gua..mesti tanya soalan ni..'lu berlakon cite ape skrg ni?' hehe..soalan diorang tue mcm lah gua nih sebaris mcm shahzie sham tue..gua bukan full time artis der..gua kalau dpt job yg kena dgn time free gua,nak pulak area2 kl nih bolehla gua sapu..ada gak offer gua dpt,tapi bila time tak kena dgn dgn jadual kerja hakiki gua,mcm biasa gua tak dpt nk amik job tue..InsyaAllah..lepas nih kalau ada job yg memberangsangkan pas ni..gua amik cuti kut..huhu..

Buat masa nih gua dah rajin ke gym,bukan nk jadi body builder, tapi nk kasi mantap skit body gua ni jer..biasalah lelaki bujang mcm gua nih memang kena jagaa badan..kalau tak ..boroi la gua beb..huhu...Nak2 plak kalau makan tak jaga..huh kendur dan berlipat la semua sisi kulit gua..





Alhamdulillah dah masuk bulan ke3 gua layan gym ni..dan dah ada perubahan pun kat sisi tubuh gua nih..Tapi gambar kat atas bukan gambar gua beb..gua saje jer taruk situ..sebab body gua mcm tue la skrg..huhu..
ramai yg bertanya,'eh lu pegi gym ke,lu buat badan katner?'semua yg bertanya walhal dh tau kan..takkan la gua main congkak dpt otot2 yg mantap kut..haha..Tunggu jer la gua ada photoshoot nanti..dh siap semua sok..gua publish kat sini..hehe..

Ok la beb.. mata gua dh Rabak..dh ngantuak..nk titon dulu beb..k..chow sinchi..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan