TIADA LAGI AKU

MySpace 2.0 Layouts

slideshow

Jumaat, 5 Ogos 2011

Ish..ish dah Sampai Ramadhan Ke 6...:)

Assalammualaikum semua...Apa..? dah 6ramadhan 1432 hijrah? cepatnya waktu berlalu..dah hampir seminggu pun kita berpuasa...ehm..bagaimana dgn puasa kalian sahabat2 ku? dapat menjalani ibadah puasa dgn baik? atau setiap hari kita mampu pusing 5 bazar ramadhan setakat hari ini..satu hari satu lokasi bazar ramadhan wajib kalian kunjungi..wah dahsyat...hebat..apa2 pun diharap puasa kita pada tahun ni lebih mantop atau lebih upgrade berbanding tahun2 sebelumnya...

Bagi diri Saya..Alhamdulillah dapat berpuasa di siang hari dan dapat jua mengisi malamnya dgn ibadat sunat yg digalakkan di bulan ini...Pagi2 mcm ni rasa banyak nk cerita tapi takut terkeluar topik pulak..hehe..
Sebenarnya sebentar lagi nk ke Jerantut Pahang untuk mengambil barang dari Pembekal untuk sy mencari rezeki bagi menambah duit belanja di Hari raya ini hehe..

InsyaAllah terlanjur ke jerantut tu teringin sy nak singgah ke Kg Di Lanchang Temerloh Pahang Bertemu Ibu saya dan anak buah tersayang walaupun rasanya tak dpt berbuka bersama Ibu,dapat jenguk ibu sekejap pun jadilah InsyaAllah..kalian Doakan kesejahteraan sepanjang Perjalanan sy nanti yer..Agar sy selamat sampai ke destinasi dan selamat pulang ke KL..Seketika sy nak pergi nih,sy tinggalkan kalian dgn Lagu ni.. meh dgrkan lagu nih yer dan hayati bait2 kata liriknya..sayu jer dgr lirik2 dan alunan suara penyanyinya..Selamat Menghayati yer ,selamat berpuasa...selamat berbuka..selamat segalanya..insyaAllah :)






Tiada ulasan:

Catat Ulasan