TIADA LAGI AKU

MySpace 2.0 Layouts

slideshow

Ahad, 30 Januari 2011

Suara Ku..Rupaku @ Astro Warna..Sengal Tv




Kepada yang melanggan Astro Warna dan yg belum melanggan lagi boleh lah melanggan Astro Warna,ini kerana lu orang boleh tgk gua,suara gua di Kaca Tv setiap Jumaat Jam 8.30mlm bermula 21 Januari 2011 lepas..Program Komedi ini akan bersiaran selama 13 episod..Dalam rancangan ini Gua memegang banyak watak,Jadi polis,hantu,zombie,Datuk,Tok BOmoh Dan Macam2 lagi...Tirai sengal juga turut menggunakan suara gua sebagai Alih suara/VO..Saksikanlah sendiri Rancangan SEngal TV @astro warna, Rancangan Prank dan Komedi yg memang membuatkan kalian menjadi sengal tahap cicak tokek..Turut Menambah sengal Program ini adalah Bell(ngasrizal Ngasri),Achong Sweetchild,Jihan Raja Lawak,Awie dan Juga Jihan Miskin serta Ramai lagi..Tengok Jgn Tak Tengok yer...Tak tengok ,korang memang sengal..huhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan