TIADA LAGI AKU

MySpace 2.0 Layouts

slideshow

Sabtu, 12 Februari 2011

KANTOI....


ALAMAK KANTOI!!

Di sebuah kg,ada sorang budak laki bernama AZMAN yg suka mengintai ank dara orang..habis je dia mengendap dia akan cerita dekat kawan dia..Si AZLAN..

Suatu hari...

AZMAN - " ko tau x tadi aku tgk budak tu pergh.... cantik,mantap..."

AZLAN - " ko ni suker citer kat aku tp ko x pernh ajak aku..weh lenkali ajakla aku skali"

AZMAN - " alah..kalau ko pegi nanti takut kantoi la plak sebab ko xde skill macam aku"

AZLAN - " ok2 aku janji kalau kantoi pandai2la aku cover ek"

malam itu seperti yang dijanjikan,dua orang budak tersebut nak pergi mengendap anak tok imam dekat hujung kampung..tengah syok2 dok menghendap..tiba - tiba bunyi PRAP!!!

anak tok imam tu terkejut lalu menjerit "SAPA TU??"

"MIOWWWWW".....AZMAN meniru bunyi kucing..

"owh kucing"...kata bdk pompuan 2.namun selepas itu..PRAP!!! sekali lg budak pompuan tu menjerit.."SAPe TU?? KaLaU ORG CaKaP ORG, KaLaU TIKUS CaKaP TIKUS!! tiba2...."TIKUS......TIKUS"......Jawab AZLAN...

P/s : kalau korang tak paham cuba baca 88kali...huhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan